باقری‌کنی: در نشست بریکس مشارکت فعال خواهیم داشت + فیلم رسانه آمریکایی: اخراج نظامی از نیجر تحقیر راهبردی برای واشنگتن بود سازمان ملل: شرایط کودکان فلسطینی در غزه اسفناک است یورش شهرک‌نشینان به خانه‌های فلسطینیان و به‌آتش‌کشیدن آن‌ها حملات رژیم صهیونیستی به غزه ۳۵ شهید برجای گذاشت (۲۰ خرداد ۱۴۰۳) آژیر خطر در شهرک‌های شمال فلسطین اشغالی به صدا درآمد اوکراین: جنگنده سوخو-۵۷ روسیه را سرنگون کردیم اولین مناظره انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ کی برگزار می شود؟ + تاریخ، ساعت و جزئیات مکرون پارلمان فرانسه را منحل کرد خودکشی نظامیان صهیونیست رکورد زد کوبا: قتل عام مردم در النصیرات سند دیگری از نسل‌کشی اسرائیل است واکنش نتانیاهو و سران صهیونیست به استعفای گانتس از کابینه جنگ قرعه‌کشی برنامه‌های تبلیغاتی نامزد‌های ریاست جمهوری برگزار شد (۲۰ خرداد ۱۴۰۳) افزایش فشارها برای برکناری نتانیاهو | پس از گانتس یک عضو دیگر کابینه جنگ استعفا کرد رأی‌گیری انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ دستی خواهد بود + فیلم ادعای رژیم صهیونیستی: چهار اسیر آزاد شده در منزل یک عضو حماس زندانی بودند توافق بایدن و ماکرون درباره صرف دارایی‌های توقیفی روسیه باقری: ایران و ترکیه شرکای پایدار در منطقه هستند | بازدارندگی پوشالی اسرائیل با «وعده صادق» عیان شد بن گویر: آمده‌ام تا اسرائیل را نجات دهم! گانتس بالاخره استعفا داد
سرخط خبرها

جمع‌بندی نهایی مجلس درباه مسمومیت دانش‌آموزان تا ۲ هفته آینده (۱۷ فروردین ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۱۵۷۴۷۶
  • ۱۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۸
جمع‌بندی نهایی مجلس درباه مسمومیت دانش‌آموزان تا ۲ هفته آینده (۱۷ فروردین ۱۴۰۲)
رئیس کارگروه ویژه حقیقت‌یاب مسمومیت دانش‌آموزان با اشاره به بررسی گزارش دستگاه‌های ذی‌ربط در این زمینه، گفت: گزارش نهایی تا ۲ هفته آینده آماده شده و به صحن ارائه می‌کنیم.

به گزارش شهرآرانیوز، سیدحمیدرضا کاظمی در تشریح سومین نشست کارگروه ویژه حقیقت یاب مسمومیت دانش آموزان دختر از حضور مسئولانی از وزارتخانه‌های کشور، اطلاعات، آموزش و پرورش و بهداشت، پدافند غیرعامل و سازمان اطلاعات سپاه در این نشست خبر داد و گفت: این جلسه در پی دستور رئیس مجلس به ۴ کمیسیون تخصصی یعنی بهداشت و درمان، آموزش و تحقیقات، امور داخلی و شورا‌ها و امنیت ملی برای پیگیری جدی مسئله مسمومیت دانش آموزان در کشور و ارائه گزارش آن به مردم و صحن علنی برگزار شد.

رئیس کارگروه ویژه حقیقت یاب مسمومیت دانش آموزان افزود: دو جلسه قبل در روز‌های پایانی سال با دستگاه‌های مختلف سیاسی، امنیتی، آموزش و پرورش و حوزه سلامت برگزار شد و ۱۶ فروردین ماه نیز نخستین جلسه کارگروه را در سال جدید تشکیل دادیم. گزارش‌هایی از دستگاه‌های مختلف گرفتیم و در حال بررسی موضوع هستیم تا جمع‌بندی خود را به صحن مجلس ارائه کنیم. جلسه چهارم برای رسیدن به جمع‌بندی نهایی را طی دو هفته آینده انجام خواهیم داد.

کاظمی در توضیح آخرین وضعیت دستگیرشده‌های مرتبط با این موضوع، گفت: این موضوع در حال بررسی است و امیدواریم گزارش نهایی را در هفته‌های آینده به صحن ارائه کنیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->